fredag 23 september 2011

FÖR MIG ETT KLÄDMÄRKE SOM JAG HAR FÖRÄLSKAT MIG I - VALERI

                                   Hej hopp allihop.
Snart får jag ett litet fint paket från CAMPADRE jag väntar med spänning på att det ska komma. När jag hämtat ut paketet så ska jag visa er vad jag har köpt.
Jag har surfat runt lite och upptäckt ett för mig nytt klädmärke som heter VALERIE ett helt underbart märke.
                              Vad sägs om nedanstående klänning? Inte dum eller hur?


Den är på rea hos Shoppinggallerian. Klänningen är gjord av 100 % lin. Jättesöt tycker jag. 
Här nedanför kommer en liten bildkavalkad av märket Valerie, det finns mycket mycket mer fint.
                                                        Håll tillgodo.


                                       Jättesöt top. Jag gillar färgkombinationen. 




Denna klänning är jättefin. Den finns på rea för halva priset. Ordinarie pris är över 2.000:- Finns även i en annan färgställning.


                                       Ännu en jättefin klänning. Vackra färger. 
                                 


                                                 
                                                          


                                   Underbar klänning, och till den ett par söta skor.


                   Ja, här kommer ännu en jättesöt klänning. Verkligen mina färger tycker jag.


                            Eller vad sägs om denna klänning? Helt underbar den också.
                                 Är det någon klänning som ni skulle tänka er att köpa?

                                           I dag har jag en hel del att göra så
                                                           Vi hörs!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar