tisdag 23 augusti 2011

DAGENS ODD MOLLY

Hej. I dag skiner solen och som vanligt ska jag ta vara på dagen genom att vistas ute så mycket som möjligt.
Nu på förmiddagen har jag på mig mina sköna Odd Molly mjukisbyxor, OM plath strap dress och tunica från Culture. Skärpet är från Odd Molly.
Jag gillar tunna plagg som jag kan använda på varandra. Jag tycker det är snyggt. Men snälla nån, hur ser jag ut? Ja, bilden är ju inte precis smickrande, men har några kilo som jag tänker bli av med. Har tänkt det i månader (hmm), men jag ligger träget i genom att äta choklad, chips och annat som är gott. Jag får ta och skärpa till mig. Känner ni igen er?


Ser nästan ut som jag ska judolektion (fniss), men strunt samma. Skönt att mysa omkring i hemma. Känns bara lite konstigt att ha långärmat på mig. Jag är ju en person som går i linne och shorts så länge som möjligt då det är skönt.


Här är en närbild på Plath strap dress. Detta plagg har jag använt ganska mycket då jag tycker mycket om det. Den obligatoriska Odd Molly rosetten i vinrött är så söt. 


Så här ser det ut nertill  påCulture tunican, ni ser även Plath strap dress skymta fram under tunican.


Här har jag tagit bort Odd Molly skärpet för på tunican finns två fina knytband strax under bysten. Jag tycker faktiskt det ser bättre ut utan Odd Molly skärpet. Vad tycker ni? På ärmsluten av tunican finns ett antal knappar så jag kan välja om jag vill ha dem knäppta eller inte.


              Tyvärr blev bilden lite suddig, men den ska föreställa ärmslutet på tunican. 


Så här ser knytbanden ut på tunican. Mycket praktiskt att ha det då jag kan reglera vidden på plagget. Jag ska nu göra i ordning mig för att fortsätta dagen utomhus så,
                                                Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar