måndag 1 augusti 2011





     Hej på er! I dag är det ännu en varm och skön sommardag.


Här ser ni lilla båthamnen. Den är skyddad av en pir då det kan blåsa ganska hårt från havet. Visst är det skönt med en varm och skön dag? Jag gillar sådana dagar. Ska snart ut och läsa lite i en deckare.



För ett tag sedan hämtade jag ut ett paket från posten. Det var från  PROVRUMMET. Kika in där för de har fått in mer reakläder, rean är upp till 70 %. Finns en hel del snyggt kvar.



Ahh, säger vovven. Hon älskar paket. Alltid lika nyfiken, så hon får hjälpa mig att öppna det. Inuti låg det två fina toppar. Det är något jag har väldigt lite av, alldagliga toppar.




Dessa två låg i paketet. En kortärmad topp som heter Ebba Short Sleeve, lilac, och ett linne som heter Maggie Singlet, white.




På linnet sitter denna lilla söta ljuva rosett. Nästan en Odd Molly rosett eller hur?
Nu ska jag ut och ta vara på det vackra vädret så
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar