måndag 15 augusti 2011

DAGENS ODD MOLLY + BLÖT I REGN

                                               Hej på er. 
I dag var jag hos min sjuksköterska för att kolla upp en ny medicin. Så nu är det bara läkarbesöket kvar, som är i morgon, och få ett recept. I dag har jag på mig Odd Molly light cotton embroidered s/s, och under det plagget har jag ett linne från Suzanne Nilsson. Sedan hade jag svarta jeans. Tog även på mig en jacka utanpå.




                                            Vovven ville också vara med på bild. 





Här är en närbild på de söta broderierna och den obligatoriska Odd Molly rosetten.
Vovven fick vara hos några vänner medan jag besökte lasarettet (som det heter där jag bor). Efter sjukbesöket så gick jag och fikade hos vännerna och sedan var det dags att gå hemåt. Dåååååååå,
ja då ni, då började det störtregna. 




Ja, så såg jag ut efter jag och vovven kommit hem. Men vad gör det? Det är ju bara att byta till torra kläder. Nu är det åter dags för dagens lunch, sedan har jag en djurkommunikation att göra och renskriva den och skicka iväg den till djurägaren så,
                                                Vi hörs!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar