söndag 7 augusti 2011

PAKET FRÅN MISS GRETA + LIDINGÖRESA GJORD.

                       Hej! Nu har jag hämtat mitt paket.


I slutet av veckan har jag varit på den vackra ön  Lidingö och hälsat på Nära och Kära. Vovven och jag hade det skönt och mycket trevligt.
Bl.a åkte vi till Elfvik (Lidingö) och åt jordgubbar och vindruvor och tittade på vackra båtar som seglade/åkte förbi.




Det var perfekt seglarväder då det blåste en del. Ja, det var en härlig dag därute. Här nedan ser ni vovven som dyrkar solen.



Som ni vet så är Jackie en riktig soldyrkarhund. Hon passar på att sola överallt, om det så är en liten liten solplätt inomhus. 
Efter ett par dagar på Lidingö åkte vovven och jag hem och jag hämtade ut lite paket. Först ut att öppna var paketet från  MISS GRETA, de har lite reakläder kvar, riktigt snygga, så kika gärna in där.
Om ni kommer ihåg så köpte jag en likadan klänning från en annan webshop, men att klänningen hade olika längd på höger resp. vänster sida, så jag skickade tillbaka den. Sedan av en händelse råkade jag på klänningen hos Miss Greta. Gissa om jag blev glad?! Dessutom till ett löjligt lågt reapris. ¤Så tamtadamdam¤ så här såg paketet ut:




Åhh, jag älskar väl inslagna paket. Dessutom tycker jag om Miss Greta då de har kanonbra service och alltid snyggt inslagna paket oavsett om det är en present eller inte. Klänningen heter Elizabeth Singoalla, rosa, av Lise Sandahl. 




Denna klänning verkar ha rätt antal centrimetrar både på höger och vänster sida. Kanon alltså. Nedan är en närbild på ovandelen av klänningen




 Bilden gör inte klänningen rättvisa för jag tycker den är sötare i verkligheten. Vid ett senare tillfälle visar jag hur den sitter på mig. Nu ska jag sätta mig ute och fika med hembakade vridna baguetter med valnötter inuti +   läsa lite ur en deckare. 


                                           Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar