lördag 13 augusti 2011

DAGENS ICKE ODD MOLLY + KÖPT FRÅN CAMPADRE







                                        Hej på er! 
Ännu en varm och skön lördag. Det tackar jag för! Som vanligt ska jag försöka njuta så mycket jag kan av denna dag. Men först vill jag visa lite som jag köpt på Campadre.
Här under är en blus och en scarf av märket  MELMELLI. Detta är ett nytt favoritmärke för mig. Så ljuvliga och kvinnliga plagg. Ett plagg som man kan ha lager på lager om man vill.




Blusen heter Julia, Light Rose och scarfen heter Åke scarves, Light Rose. Egentligen är de lite mer rosa än vad kamerabilden visar.  Så denna blus har jag använt väldigt flitigt.




Så här ser blusen. Den har en jättefin spetskant nertill, och blusen är så där behaglig sval att bära.




Här ser ni en närbild på blusen. Det är söta små knappar att knäppa, och vacker smock (heter det så)? under bysten. 




Ja, detta ska föreställa Åke scarves som ligger på en matta. Tycker mest att bilden påminner om grodlår. Eller som Mr Bean´s kalkon som han lyckas trä över sitt huvud (fniss). Vad tycker ni?




Okej, jag har tagit en närbild av scarfen, det är jättevackert spetsmönster runt scarfen, ni kan se lite av det på ovanstående bild. Denna scarf blir nog väl använd över alla de tunna fina blusar, tunikor jag köpt. Jag kommer att visa er fler inhandlade plagg, men de kommer i nästföljande bloggar.




Ja, till denna blus brukar jag använda Odd Molly skärpet. Men om jag t.ex. har en tunn kofta över blusen så tar jag bort skärpet. Detta skärp är ett av mina bästa Odd Molly köp.




Här ser ni en närbild av Odd Molly skärpet. Denna bild blev lite mörk, tofsarna är vackert lila i verkligheten. Älskar dessa Molly pengar som är fastsydda. 
Nu är det snart dags för lunch igen och sedan är det utevistelse som gäller resten av dagen så
                                          Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar