lördag 29 oktober 2011

HAR LAGT UT ODD MOLLY PÅ TRADERA

                                   Hej hopp allihopa! 
Det var ett tag sedan jag skrev i bloggen, jag förstår inte riktigt hur andra hinner med att skriva väldigt ofta, ibland flera gånger per dag.
Jag har lagt ut lite Odd Molly plagg på Tradera, så klicka  HÄR om ni vill se vad jag säljer. En hel del godingar.               


                                             Här nedan ser ni vad jag lagt ut.


Swain Tweed Coat, stl 2, almost black. Ett mästerverk, den vackraste kappan från Odd Molly enligt mig. Kappan är överöst av paljetter, stenar och broderier. Så himla skön att bära.
Jag har använt den 1 gång och fick väldigt mycket komplimanger för den när jag hade den på mig. 


A-one silk short dress, stl 2, grey. Ännu ett mästerverk från Odd Molly. Jag har använt den 2 gånger och säljer den för jag har en likadan i färgen multi. 


 Chrysalis wrap, stl 2, multi. Så jättefin att bära. Jag har endast provat den. Ja, jag vet inte varför jag inte har använt den, utan den har hängt i garderoben. Så då är det bättre att sälja den. 


 Great day dress, stl 1, men passar även stl 2. Jag själv har oftast stl 2. En jätteskön klänningen från kollektionen Living Tenfold. 


Hoodly knit jacket, stl 1, red. Passar även stl 2. En jätteskön kofta. Kommer från kollektionen maestress sélectif.


 Ja, så har jag denna kofta som jag inte kommer i håg namnet på. Den är i stl 1, men passar även stl 2. En jätteskön kofta från kollektionen vive la difference.


 Alpaca nectie, stl 2. En skön och gosig top. Användbar året runt.  Kommer från kollektionen winter 2009.


Knee length socks, blue. Helt nya strumpor, ej provade. Kommer från Odd Mollys provkollektion.


Blouse, stl 2. Jag har köpt den på Odd Mollys utförsäljning. Det är ett klipp i labeln och Odd Molly gör klipp i labeln om det är en reklamation. Som ni vet så lossnade banden på plagget och även på klänningarna. Jag har sytt fast banden så de sitter stadigt. Jag har använt plagget 3-4 gånger. 


                                                 Dags att laga middag så,











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar