söndag 9 oktober 2011

DATORSTRUL + MINA TRADERAAUKTIONER SLUTAR I DAG + KÖPA BIL

                                             Hej allihopa!
Jag har datorstrul och en släkting till mig ska fixa min dator. Han har varit bortrest så det är därför jag inte gjort något inlägg. Något frustrerande att inte kunna blogga. Men i dag har jag möjlighet att låna en väns dator så då passar jag på att skriva lite.

Så, jag har känt mig som Snobben på bilden. Alltså bara vilar och väntar på min dator. Hmm tadadam duddedutt-väntan. Men snart så.

                                             Mina Tradera-auktioner på Odd Molly går ut i dag.

                      I går sålde jag ett flertal plagg på Tradera och några auktioner går ut i dag.

Odd Molly lovely knit beanie kan du buda på om du vill. Klicka  HÄR  för att komma till auktionen. Klicka sedan vidare för att se alla plagg som är ute på Tradera.

                                       Jag ska nu kolla lite på bilar då jag ska köpa en så
                                                                   Vi hörs!

        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar