söndag 30 oktober 2011

DAGENS ODD MOLLY + TRÄSKOR/CLOGS + MINA ODD MOLLY AUKTIONER PÅ TRADERA


Dagens Odd Molly
Trevlig söndag på er alla! Morgonen var jättevacker, alldeles blåsvart himmel åt ena hållet och solsken och ljusnande himmel åt andra hållet. Makalöst vackert. Ja, i dag har jag på mig denna Odd Molly top, som jag inte vet namnet på. Men den är en av mina favoriter.


Jag gillar verkligen den här modellen, figurnära och fin. Är det någon som vet vad denna top heter? 


                                                    PAKETDAGS
För ett bra tag sedan fick jag detta paket skickat till mig. Så jag öppnade det och blev väldigt glad då innehållet passade perfekt.


Jag hade fått ett par träskor sk. clogs. Märke Tessa clogs i brunt. De är jättesköna att gå i. Tänk, på 70-talet när jag gick i gymnasiet så var dessa clogs populära, men då hette de träskor. De fanns i färgerna ljusbrunt och svart. Jag kommer i håg att en klasskamrat hade ett par på sig på studentavslutningen i skolan. Jag själv hade aldrig några, men nu har jag. De träskor jag hade var vanliga, som också var otroligt populära under hela min uppväxt.


                          Dessa träskor är mycket välgjorda och ser ut att hålla riktigt bra. 

                 Här är en närbild på skon. Lädret är ordentligt ditsatt, det är kvalitet det. 


                                  MINA AUKTIONER PÅ TRADERA
Som jag skrev i går, så har jag lagt ut en del Odd Molly på Tradera, så kika in  HÄR om ni vill följa mina auktioner.
                          Här kommer en liten bildkavalkad på de plagg jag lagt ut.


                                                Swain Tweed Coat, stl 2


                                               Chrysalis wrap, stl 2

                                               A-one silk short dress, stl 2


                                   Great day dress stl 1, passar även stl 2


                                  Hoodly knit jacket stl 1, passar även stl 2


                        Kofta från den populära kollektionen vive la diferrence, stl 2


                              Blus med söta knytband. En riktigt julblus, stl 2


                                            Knee length socks


                                            Alpaca nectie, stl 2


Nu ska jag hänga upp lite tvätt och sedan ta vara på dagen, så



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar