onsdag 23 februari 2011

Vad var det nu i paketet? Joo, underbara..............

Jag skyndade mig och hämtade paketet och öppnade det. Det var den underbara Odd Molly kappan, swain tweed coat, almost black. Jag köpte den på Tradera och den är helt ny. Så jätteskön att ha på sig, sitter perfekt. Denna kappa är insydd och känns väldigt feminin. Har du också denna kappa? Vad tycker du om den i så fall? Storleksmässigt så tycker jag att den är en normal stl 2.


Här kommer en närbild på framsidan med fantastiska broderier med ett hav av pärlor och paljetter.


Posted by PicasaBaksidan av kappan har också ett hav av broderier och paljetter. Så jättefin gjord.
Eller vad tycker ni?


Till kappan har jag Odd Molly sjal i ljuvlig lammull/nylon. Med tofsar och den obligatoriska OM rosetten. Den värmer så skönt. Älskar den.


Ja, och dessa stövlar hade jag till. Det är ett par nyinköpta Ten Points i mörk brunt. Jag tycker att de ser tuffa ut, dessutom mycket sköna att ha på sig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar