måndag 12 augusti 2013

Hej mina Vänner, äntligen tillbaka.

Så roligt att vara tillbaka hos er.

Det var ett tag sedan jag skrev här. Men nu ska det bli ändring på det.


Just det!

Jag kommer att uppdatera lite bilder då jag har sålt en del Molly-plagg. Men jag tar allting i lugn ordning. Det är bäst så.

Jag har börjat sticka och virka! Så himla roligt. Knasigt blir det ibland. Men vad gör det? Ingenting alls. Hmm, lätt att skriva så. Men ni ska se mig, så frustrerad, vill bara framåt, framåt. Virka virka, sticka sticka. 

 

Vår älskade hund Jackie fyllde 16 år nu i lördags. Jaa, 16 år! Så fantastiskt glad över att ha henne. Vår älskling!


Ja, hon hade fullt upp med att gömma ett ben, bättre bild på henne kommer senare. Ska bara lära mig hur jag får in mina mobilbilder in i datorn. Hmm, kan vara knepigt. Tror jag i alla fall.

Mina vänner, tack för att ni tittar in hos mig ibland. Det uppskattar jag jag väldigt mycket. Lämna gärna en kommentar om ni vill.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar